fredag 17 januari 2014

Dricka kaffe

Hm inte genomtänkt att dricka kaffe vid typ 18-19 tiden på kvällen. Men det var ju såååå mysigt att lyssna på Fredagspodden och dricka kaffe igår efter jobbet. 


Detta resulterade i att jag var aspigg på kvällen. Började skissa på vårat kök. Vi ska väl inte göra om det nu men man får väl drömma lite. Sneda skisser men man ser ju på ett ungefär.

Önskar någon kunde komma hit och bara göra köket över en dag. Precis så som jag vill ha det. Som de gör på tv:n swisch så är allt klart!

Idag har det varit en städa/tvätta dag. Frukosten var lite kul förresten:

Ja, den vänstra var min, tro det eller ej. Med LCHFbröd och te. Den högra, sockerchocken, är ju min sambos frulleval. Med rostade mackor såklart!

Gjorde grymt god lunch idag, ost och skinksås med zuccinipasta. Matlåda imorn -check!
Tur prinsen har mig som piffar och donar  så mycket på den enda lediga dagen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar