tisdag 7 maj 2013

Skor för 1000kr?!?

Nej, det är inget för mig. Jag köper hellre flera grejjor för mina riksdaler.

Idag var jag uppe i ottan efter att ha sovit väldigt dåligt. ( många konstiga tankar i huvudet om allt som händer runt omkring) Hade examination i programhantering kl 8.00. Och håll i hattarna gott folk: jag kunde svara klockrent på alla frågorna! Dvs jag fick inte panikstress/blackout denna gång!!!! Det var en mycket trevlig lärare som utstrålade ett avslappnande lugn. Toppen bra! Tur att jag har henne i nästa kurs också :-)


Jag blev så glad att jag har shoppat lite. Dels till min vän som fyller 30 på fredag... Men också till moi!

Jag fick: en klänning, tyg-skor, ormskinns-leggings, 3 långa linnen/klänningar och en tröja för totalt.... Nja vad tror ni?!?!?!

Toppen nöjd är jag i alla fall!

J och jag tog en intervall-sväng ute också innan lunch. Värsta nice :-) Hoppas på fler såna rundor med min snygging.

Tjing tjing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar