tisdag 28 maj 2013

Cakepops och Uppdrag

Förra veckan var hård. Både psykiskt och fysiskt. Är fortfarande trött faktiskt ;-)

Lyckades få till en möhippa till min Jojo som kom hem från Paris. Det blev en heldag kan man säga och jag är glad att allt planerande lönade sig, då dagen flöt på bra. Kul att så många kunde komma och fira Johanna i fredags!!!

I mitt möhippefixande så har jag lyckats få till urfula cakepops. Hade förberett allt så bra och skulle bara dekorera dem dagen innan... Vilket krånglade nått enormt och tog hela 4 timmar!!!! Blääää! Men efter allt tok med de där så blev de väl rätt ok och smakade ju mumsigt värre!!!! Nåja, kommer nog ta ett tag innan jag gör sådana igen, många moment för en mycket liten kaka.

Idag har jag jobbat med power point och hoppas bli klar imorgon med den uppgiften. Gjorde och fick betyg i 2 uppgifter förra veckan... Phu!!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar