torsdag 16 maj 2013

Älskar solresor!!

Men åh dumma ajfån som ändrar ord. Jag menar ju solrosor.... Fast nu kom jag på att det var ju maskrosor jag menade!!!! Haha, fatta snurrboll liksom :-)

Sitter och lyssnar på Hanna o Amandas podcast nr 46. De är ju bara så bra! Strecklyssnar verkligen och har snaaaart kommit ikapp till nutid. Bara sisådär 10-20 avsnitt kvar. Gapskrattade just, här i min ensamhet ;-) Folk tror väl att man är knäpp!!!

Just nu pratar de om vänner som inte är vänner utan snarare energitagare. Vilket jag verkligen känner igen, eller är det bara vi HSP: are som känner av sånt?!?!

Nåja, just nu händer det så mycket runt omkring. Mestadels tråkigheter tycker jag nog allt. Många runtomkring som inte mår bra... Känns frustrerande på nått sätt.

Det som är skoj är att min Jojo kommer hem nästa vecka!!! Wihooooo!! Värsta mysigt att få umgås lite med henne.

Men innan dess ska mycket ske här hemma, plugga så mycket som det bara går, njuta av solen, tränaträna, fixa presenter och fira min Prins som fyller 3-någonting ;-)

Tjing tjing!!

Bjuder på lite random pics, kakorna har såklart Val gjort tillsyn 30års fika.... Muuuuums!! Och så fina!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar