lördag 18 maj 2013

Inatt ja drömde något som ja aaaaldrig..

....drööömt förut. Ja drömde de va fred på jord å alla kriig va sluuuut.

Nope. Det drömde jag tyvärr inte. Jag drömde att jag skulle köpa den sista asläckra systemkameran, men jag hann inte för klockan "ringde in". Jag var i skolan och rasten var slut. Helt plötsligt stod jag, halvnaken, vid mitt skåp och hade mycket bråttom för att hinna till nästa lektion. Sen hände inget mer, för jag blev kidnappad av några fula gubbar. De hade flera tjejer i sitt förvar. Eftersom jag var "nykidnappad" så var de mest snälla mot mig. Fast man tordes inte ens tänka på att fly, det var knivar överallt. Hade man tur så blev man utsläppt på söndagen.

En gubbe tyckte jag skulle kyssa honom men han fick en puss på kinden. Eftersom jag var så ung och "ny" så godkände han det. Phu vilken tur!! Han var såååå äcklig och jag ville bara att John och polispikén skulle hitta mig.

Rätt som det var så flydde jag och hamnade i en lada, full med träd och ormar överallt. Det var som ett test att låta ormar klättra innanför kläderna. När jag kom ut var jag plötsligt hos mormor, morfar, Marie och Lasse i Huddunge och allt var bra. Marie tog bort en orm från min arm.. Den ville inte släppa taget.

Snacka konstig dröm!

Vaknade upp och tänkte vad händer idag?!?

Kom på att det är plugg som gäller hela helgen, slå in sambons paket, träna och kolla hockey/Eurovision!! Törs jag gå ut och köra intervall eller blir jag kidnappad då?

Tihii på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar