tisdag 2 april 2013

Examination

Idag var det den stora examinations dagen. Varje kurs som jag gör avslutas alltid med en halvtimmes webbträff med min lärare. Det kan vara den första och enda gången som jag träffar just den läraren. På examinationen ska läraren se och höra mig och fråga ut mig om kursen för att kolla så det verkligen är jag som skickat in alla uppdrag och prov.

Idag träffade jag min lärare Berit som jag hade i administration förut. Hon är den bästa läraren då hon är väldigt förstående och lugn och harmonisk. Detta gör att jag faktiskt minns saker och förstår vad jag ska svara på frågorna... Toppen!!! Hade fått CBAA på uppdragen och fick därmed ett B på kursen. Jag är nöjd, men undrar om man någonsin kan få ett A på en kurs??? ( betygs skalan är A-F, där A-E är godkända betyg, F=underkänd.)

Nåja, Mini mår bättre! Hon mumsar i sig sin recoverymat som om det var hennes favvomat.(kaviar) Bra det! Hon myser och far runt som en tok. Så snart åker hon på/ i ett bad, det är verkligen behövligt :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar