tisdag 30 april 2013

"Varför" kan enklast svaras med ett "Därför"

Varför händer allt på samma gång?
Känns som ett stressigt år, det är så mycket som ska hända och här sitter jag och pluggar och har mig. Skulle behöva vara miljonär och hemmafru för att klara av allt så som jag vill göra det. Eller jobba 50%,vara en desperate housewife på 50% men tjäna 100% :P  Är så glad att jag ska jobba i Sala i sommar hos tjejerna, men samtidigt så är jag stressad över vad det ska bli med mig när jag blir stor. Jag är ju jättegammal!!!!! Vad händer i höst? Ska jag plugga mera? Vilka jobb ska jag satsa på? Jag vill ju egentligen vara florist, när det väl kommer till kritan. En florist med en administrativ tjänst. :-)

Min tur att bli brud? Nej vi får nog vänta med det...
 
Varför är det flera bröllop som man vill gå, på samma dag?
Det är ju bara så typiskt! Men jag kan inte klona mig, tyvärr. En mycket nära vän till mig ska ju bli fru så det är ju självklart där jag kommer att vara den dagen.


Jag och Min Jojo i Paris!!!



Varför har alla lila som accentfärg på sina bröllop?
Det är den svåraste blomman att få fram så den blir snygg på kort tex, och den går oftast åt lila-rosa eller åt det blå-lila hållet. Men jag förstår också lite varför, LILA är snyggt!

Varför inte nått sånt hära!? Detta är Liljerosarnas bukett från 2012.
Varför regnar det på mina nytvättade fönster?
När jag väl tar mig i kragen och städar, röjjer undan tvätt, stänger in Mini och tvättar alla fönster, ja då ska det minsann börja spöregna 2h senare. *morr*
 (Nåja jag skippade balkongen, för jag ville inte hänga ut från 10e våningen just idag...)

Varför är det alltid svinkallt på Valborg?
Varför varför varför?

Äsch! Så är det bara. "Varför" kan enklast svaras med ett "därför". Punkt, slut. ;-)
Ska dricka upp mitt kaffe och bocka av lite måste för dagen så kanske det känns bättre sen.

Tihiii på er! Trevlig valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar