söndag 7 april 2013

Ryck A la Lindberg!

Ja idag fick jag tokspatt på dammråttorna här hemma. Så äckligt att klampa runt på skitiga mattor. Så jag städade en sväng och efter det så åkte Mini ner i badkaret. Tätt följt av mig, och sen även J. Så nu är vi rena allihopa och även lägenheten! Nice!

Tänker njuta av en kaffe och göra allt för att inte äta nått gott till.
Måste få bukt på fikabröd/godis/chips-beroendet. Funderar på en "inte äta socker period". Men det har ju aldrig funkat förut så vi får se hur det går nu. Kanske jag ska starta en grupp på Facebook där man kan stötta varandra?!?! Ja, vi får la se. Klarar jag 1 dag så är det ju bättre än inget.... JA så illa är det.

Skickade alla kakor som fanns i frusen till J:s jobb. Då slipper jag tänka på att äta upp dem. ;-) Mycket smart drag!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar