torsdag 11 april 2013

Lyckan är gjord!!!!

Åh så glad man kan bliiiiiiiiii!!!!!!!!


Tappade bort min florist-ring på krogen för några år sedan :-( Var helt förtvivlad, då den är ett fint minne och en mycket fin present som jag fick vid studenten. Jag har haft den på mig i alla år och så var den bara borta...

Såklart så köpte jag en ny, efter mycket om och men med polis, skolan och guldsmeden i Norrköping. Men det är ju trist när man vet att detta är inte min "riktiga" ring....


Så idag, när jag vänt upp och ner på halva hemmet de senaste dagarna så glimmar det till i en korglåda.... Och där ligger den!!!! Jag tror inte mina ögon och håller andan medans jag hämtar min nya ring. Och då inser jag att nu har jag 2 florist-ringar!!!! Wihoooo så glad jag blev ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar