måndag 8 april 2013

Mardrömmar

Mardrömmarnas helvetes natt kan man säga!!!! Morr!!!!!

Inge alls skoj att vakna upp stressad och panikslagen. Drömde att jag var i någon sekt/fångläger för tjejer. Lyckades slå ner 4 mycket biffiga killar och försökte sedan fly. Men vi (alla tjejer) kom inte långt på labyrint/tortyr/skogslinbanan innan vi blev tagna. Huvvaligen!!! Vart får man allt ifrån?

Efter detta uppvaknande som kom Mini och klappade mig på kinden, försiktigt med sina fluffiga tassar ❤.

Tyvärr så kom jag inte in i datorn och Mini har satt sig på mina böcker. Grejt!

5 min senare....

Prinsen har just ringt och haft datasupport med mig så ska jag nu göra mitt första prov i den nya kursen programhantering. Vilken underbar älskling jag har!!! ❤ Hoppas att lyckan för dagen har vänt nu!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar