fredag 2 november 2012

Temprametern!

Jaha, nu är det vintertid också. Vaknar lite tidigare på morgonen och är såklart trötter på kvällen. Tycker nog att snön kan komma så det blir lite ljusare ute. Annars hämtar jag upp julgranen!!!!

Har idag fått spatt på "linneskåpet" och rev ut allt. Detta resulterade i ett mycket tjusigt skåp med ORDNING och REDA för en gångs skull. Med handdukar och dukar och gardiner i fina högar...
Och en hel del åkte ned i källaren. Vad gjorde man utan ett förråd i källaren!?!?

Ska fortsätta att påta på mitt CV/Personliga brev, som ska skickas in till ett företag som söker en avdelningsansvarig florist. Har lagt till lite bilder också för att "personligifiera" det hela lite. Vilket bra ord jag hittade på förresten ;-)  Personligifiera! Haha

Jag är grymt bra på att hitta på nya ord. Tex "temprametern"... vilket jag alltid säger och en gång sa John: "Men sluta säg så där, nu vet jag snart inte vad det egentligen heter.. tempra... tempo.. .TERMOMETER!!!!"


Nej nu ska jag ta och snabbstäda lite då jag ändå har the flow inne. Sen blir det väl att handla/panta burkar osv. Skönt att få sånt gjort ibland, speciellt före "helgen".


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar