onsdag 24 oktober 2012

Rast-Vila på stället!


Ja, idag har jag vilat upp mig. Har hunnit med så mycket denna veckan och nu kände jag att det kanske var bra att stanna upp lite. Jag är så himla bra på att "bara köra på"... det kan vara bra att ta det lite lugnt ibland och lyssna på sin kropp också. Så det har jag gjort idag. Välbehövligt!

Hänt sen sist, nja... köpt böcker via blocket/bokus.se och nästan via tradera. Mycket sjå för dessa böcker, och vilka penga-summor som bara far iväg!!! Huvvaligen!

Har fixat med allt möjligt, fått tillbaka min mobil... Pratat med a-kassan några gånger, CSN några gånger...fixat med ansökningar och andra pappersjobb mm mm.


Såklart har Mini och jag myst också! Hon är helt fantastisk våran mysstrumpa :-)



 
Jag har ju tränat också, dock inte så mycket som jag hade önskat... men som sagt: Take it eeeeasy!
SH´BAM och BOOTY EXPRESS har det i alla fall blivit, och promme. Men mina krav på mig själv ligger ju högre än så. Är ledsen över att jag missade combaten idag men men...
 
 
Imorn ska jag umgås med min vän Maria och hennes yngsta dotter så det ska bli skoj. Vi ses alldeles för sällan men samtidigt så känns det som att vi nyss sågs när vi träffas... hängde ni med där?
Sen blir det "syjunta" imorn kväll, värsta skoj!
 
Tjing tjing på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar