tisdag 27 november 2012

AAA,CC,B

Uj vad det regnar idag. Men imorn har vädergudarna lovat mig snö, så vi får hoppas!

Har kommit rätt långt i första kursen hörrenini!
För jag är ju en studerande person nu för tiden :-)Administration 1.
Har verkligen tok-pluggat och hunnit med 3 prov och 3 uppdrag som alla är inskickade och rättade av läraren. (A,A,A, C,C och B, rätt bra pinkat då jag siktar på ett C i kursen.)
Nu har jag "bara" det stora muntliga provet kvar, där läraren ska fråga ut mig om vad jag kan och inte kan under 30minuters webb-date. HJÄLP! Vi får se hur det går.... får råplugga nu i veckan.

Men mitt i allt plugg så är det annat om händer också. Idag ska jag på 70årskalas i Heby och imorgon ska jag hälsa på en nyfödd (3månader) tjej i Sala.

Måste hinna förbi Garnbutiken också i Sala för att kunna fortsätta med mina mormorsrutor. Fast jag fundrar på att göra denna istället:



Ja vi får ser, det viktigaste nu är att jag klarar av den muntliga examinationen på fredag för att kunna jobba nästan heeeeela december! Härligt va!?!?! Wihooooo woop woop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar