måndag 12 november 2012

Surprice!!!!!

PLING PLOOOOOOONG lät det från ring klockan mitt i fredags myset. Jag höll på att få hjärtattack och Mini blev lika rädd hon. (Fast jag visste att de var på ingång.) John gick till dörren men ville inte öppna då det var någon som höll för nyckelhålet...mest troligt ett gangster :-)
Då tycker jag han är lite mesig och far fram till dörren och öppnar den i ett jihu....OCH:

SURPRICE!!!!!!

Där stod halva Norrland och Johns min är oslagbar: "What the fuck!?!?!"

Äntligen var John bästa (och mina) kompisar på plats, efter kankse 6veckors fixande. Phu.. nu kan vi andas ut. :-)

Det blev en positiv överraskning till min Prins på fredagkvällen som blev bra förvånad över vad vi hade ställt till med. Helgen fortsatte nämligen med fest i riktig "10:an"-anda. Tyvärr är ledigheten kort, så de fick åka hem igår, igen.

Tack för en fin helg! Andreas och Frida... och Fredrik, och tack för en mycket fin bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar