söndag 21 oktober 2012

Kondenserad mjölk och träning!

Hej och hå!

Var här om dagen in i en affär för att köpa KONDENSERAD mjölk. OCH som så många gånger när fröken Lindberg ska handla nått som hon inte vet vad det är så kommer jag ju hem med fel grejjor.
Köpte massa godis (såklart) och grönsaker och KOKOSMJÖLK. :-)
Haha, bra gjort, så nu undrar jag vad skjutton ska jag göra med den dära kokosmjölken!?!?! Wok eller, är det verkligen gott? HJÄLP!

Av denna ska jag göra "bars"... men jag trodde nog att det skulle finnas någon som INTE var sockrad.. aja.

Har nyss varit och tränat. Det blev gång/gym/gång.. lite lagom sådära. Känner mig inte nöjd dock, FAST detta var 6:e gången denna veckan som jag tränade. Kan ju bero på att jag varit dödstrött i 3 dagar och haft "vilodagar". Det betyder alltså att jag tränat 6 gånger på 4 dagar, vilket känns lite bättre att säga :-)

Ska spana in schemat på World Class och se vad det kan bli för roliga pass den kommande veckan!

 Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar