fredag 19 oktober 2012

Flyttstädning!

Ja hopp, idag var man vaken i ottan igen för att ringa tusen samtal.
Okey, inte tusen, men jag har så mycket i mitt lilla huvud som jag behöver ha svar på så jag tog tag i det i morse.
Ringde bla CSN och A-kassan, tack snälla er för att ni tog er tid. Jag hade många frågor som jag fick svar på. Nu ska jag bara fatta beslut och få saker gjorda.

Igår var jag och hälsade på min stackars mormor som är på akademiska sjukhuset i Uppsala. Hon mår visserligen bättre nu, MEN, det går sakta frammåt... Får ju tjata på henne så hon börjar träna upp sig lite!

Själv combat:ade jag i onsdag, blev helt sluuuuut och har nu haft vilodagar.. Om man nu kan säga att en dag med flyttstädning och annat fix är en vilodag!?!
Hjälpte nämligen mamma att städa i gamla lägenheten, eftersom att hon har flyttat ;-)

Har sökt några jobb till, men också fått "nej tack du går ej vidare" på 2st.

Nej nu ska jag nog förbereda mig och Mini för fredagsmys innan jag ska hämta John på jobbet.

Tjing tjing!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar