lördag 26 december 2009

President sviten!

Ja, exakt vi fick sova i mammas president svit i natt, ala Anna Anka stil. Det var nice, blev väckt av Lusen som vanligt, hon är la för go.



Nu är julen snart slut. Julafton blev mycket mysig tycker jag, Mamma har det så fint hemma hos sig i nya lyan. Dock tycker jag både John och Jens hade kunnat få slippa att jobba. Blev en mycket sen utdelning av julklapparna, vi var väl färdiga runt tolv-tiden och hemma i Västerås vid halv 2 på natten. Men men...blev en lugn och fridfull jul.

Igår var vi hos Klinga/Wallin och träffade en del av våra sala-vänner. Skoj! Det som var mest roligt var att jag provade "WII" för första gången och jag ägde! I allafall nästan.. och i alla fall när det gällde dance-spelet, grymt skoj :-) Då behövdes inget "hottan", kunde ju vara kvar och dansa heeela natten. Nåja vid 2 tiden var vi hos Mam igen för skönhets-sömn.

Nu har "Grannas" åkt iväg till varmare breddgrader och min Jojo har rest till Paris för att fira nyår där med Otman mfl. Hoppas alla kommer fram som de ska!

Dags för någon mat kanske, allt utom "julmat" funkar..och inte pizza *huvva*.

Just det måste ju uttrycka min ilska över telia/samsung att min MMS-funktion slutat fungera och inte går att få igång på något sätt! *Stort MORR*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar