torsdag 24 december 2009

Julafton!!!

Då var det äntligen Julafton. Dock känns det väldigt konstigt eftersom jag det här året inte har tok-jobbat och stressat in i det sista. Känns inte lika välförtjänt att få ha "julefrid", på något konstigt sätt. Trött är jag precis som alla andra år men denna gång är det nog antibiotikan som gör sin verkan...

Har väntat och väntat på att få öppna julklappar HEEELA dagen, men icke. Försökte med John igår kväll redan men han tyckte: "det kändes fel att öppna dagen innan"..och det håller jag väl i och för sig med om men jag är så nyfiken jue! ;-)

Mamma kom och hämtade mig eftersom John tyvärr måste tjäna ihop pengar till alla mina dyra julklappar först :P . Sen kommer vi att vara i Silverstaden och äta och ha det bra. Dock blir det väl paket-öppning sent, eftersom John jobbar och bror fick åka på jour till Huvudstaden... *suck*

Dags att kolla Jansson´s frestelsen som är på G i ugnen, *mums*.
Och pynta Luuusen lite. (Mams hund)

Nä nu har tomte-luvan åkt på, så GOD JUL till er som läser detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar