söndag 10 januari 2010

Dåligt va!?!?

Ja jag är ju rätt dålig på att ha en blogg... Man ska väl uppdatera MINST 1gång/dag. Skit samma.

Hänt sen sist?? En himla massa eftersom det var så länge sedan... Har ju varit nyår mm mm.


Därav kör jag en snabb "mini"-uppdatering:

~Har börjat gå hos min "Arbets-livs-resurs-coach", det är helt ok. Riktigt skoj att få komma igång med det.

~KBT börjar igen denna veckan...

~Jobbet är som vanligt tills 1 mars då det blir att jobba halvtid. Måste skriva in mig på Arbetsförmedlingen!

~Har börjat träna, hela 2 ggr denna veckan. Go girl!!! Det är ju mer än jag tränade hela hösten... wow!

~Spelade "Geni" med Jojo och John igår, vilket bara bevisade att jag verkligen INTE är något Geni. *asg* Men himla skoj var det i alla fall, Grattis till er båda!


Känner att detta år ska bli ett bra år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar