lördag 19 december 2009

Tröttsamt...

Tröttsamt... ja det är vad det är. Tyckte veckan gick så bra. Men men..

Igår började jag känna mig konstig, tappade fokus. Frös, var varm, näsan knäppte och
det tryckte till vid halspulsådern gång på gång. Huvudet satt i skruvstäd.
Förstående kollegor på jobbet stöttade mig och jag fick skjuts hem.

Ringde mamma som kom hit på en gång, då John jobbade ville jag helst inte vara själv.
Har aldrig kännt mig så konstig... Ringde 1177 några ggr. Fick ordination att spraya näsan tok-mycket med näs-spray flera ggr under kvällen för att "lätta på trycket"... de tror det är något med bihålorna. Hade lite feber också trots alvedonen.
Men med horisontalt läge/hög-läge och spray så blev det lite bättre. Dock kom det tillbaka idag igen... Usch är helt matt i hela kroppen, ORKA!!!!

Bara för det så ska ju ALLA våra vänner festa ikväll... känner mig såååå utanför och ynklig. Så orättvist tycker jag. Ja ja, jag "höjer mig över hästarna" och önskar er alla en trevlig kväll!
(Festa/Rör på de lurviga för mig med, tack!)

Tillbaka till hög-läge, blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar