måndag 21 december 2009

PUK koder och inflammation..

Sitter här och väntar snällt på att John ska komma hem. Behöver ha skjuts till Apoteket och få ut min antibiotika+spray. Kunde ju ha gått hela vägen till stan men huvudet skulle nog ha sprängts innan jag var framme. Var nämligen hos farbro doktorn (ja inte fru doktor) idag och det visade sig att jag hade bihåleinflammation... suck. Har aldrig haft det i hela mitt liv, men fy så ont det gör!

Skulle kunna ringa John om det inte var för att hans mobil inte fungerar... hmmm. Ilandsproblem när man har låst sin mobil och inte hittar PUK-koden. ;-)

Ja, annars händer det inget här på Lindbergska-fronten. Får inse att jag är sjuk och försöka tänka bort jobbet. Dock inte så lätt då man vet hur dessa dagar är. Jag som hade sten-koll på allt och så blev jag sjuk, f*n. Känslan av att ha lämna sina kollegor i sticket är ju rätt stark också..inte skoj alls... men som en klok vän sa så är ingen oersättlig. Någon ny stjärna hade redan tagit över telefon-tjänsten i alla fall, märkte jag, då jag nyss ringde Chefen. Så redan där får man ju en apifiny att vem som helst kan faktiskt svara i telefonen.

Over and out for now..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar