onsdag 22 juli 2015

The day!

Ja, nu får ni allt kalla mig Fru Westermark... Woooooop! 19/7 kl 13.00 blev det dop och vigsel. 


Om ni minns så skrev jag runt midsommar att det var så mycket kärlek på en och samma helg. Det var nämligen då vi bestämde oss för att slå till.

Vi har alltid velat gifta oss vid älven om vi tänker efter så det kändes självklart att det skulle bli denna plats. Vårt paradis!


Eftersom att min HSP-hjärna kombinerat med veka nerver inte skulle klara av nått stort bröllop så valde vi att göra allt så enkelt som möjligt.

Och ändå gick min hjärna på högvarv och stundvis gick jag överstyr på minsta grej. Typ vilket nagellack skulle jag ha? Vilka blommor? Vilken sång? Osv osv.

Dagen blev som en dröm. Det var tur att våra närmaste styrde upp det mesta och att fixade och donade. 

Min Mamma ordnade till exempel bröllopstårtan, glutenfri och nästan sockerfri dessutom.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar