fredag 17 juli 2015

Brrrrrrr

Blev inte publicerat imorse?!?

Åska å dunder magiska under!! 

Idag är det (änsålänge) 15grader, blåst och sol. Känns dock iskallt och årets första dopp i älven känns ännu längre bort idag. Brrrrr.

Just nu är det dagens vilostund. W sitter och myser:


Jag dricker kaffe, Prinsen sover och svärföräldrarna är iväg och hämtar de andras två barnbarnen på flygplatsen. 


Vi väntar även in Mam och Janne idag som tar sig uppåt med nya Duchian eller vad den hette.

Igår kom våra vänner hit och hälsade på. Så mysigt! Det är så konstigt att vi semestrar så låååångt hemifrån allihopa och ändå är vi på nästan samma ställe i norr. Ja, ni förstår vad jag menar fast jag formulerade meningen lite knasigt.

Synd att jag inte tog nån bild förresten. Men så är det. 
Här "sitter" jag inte på mobilen, jag tittar inte på tv dygnet runt och vi diskar btw för hand. Det är liksom ett annat liv här och det är så skönt.

Har jag sagt det förr? 
Vårt paradis. 
Lugnet. 
Tystnaden. 
Mmmmmm

Här kommer några bilder från stugan:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar