lördag 4 juli 2015

Power

Ja, det är ju PowerBig Meet i stan. Vem har missat det? 


Wince har fått fina hörselkåpor så vi har varit ute nån sväng. 

Just nu så är det mest fokus på värmen och hur man ska kyla ner herrn. 


I snitt har vi runt 30 grader här inne nämligen och i vagnen blir det inte direkt bättre även om vi går ut i skuggan. Nåja, kul med värme men vad hände med lite lagom?!? Jag klagar inte men konstaterar att den normala värmen snart är här.

Ska bli skönt att komma till Norrland för där är vi ute så fort vi vaknar. Här hemma känner man sig lite instängd. Tur vi har egen trädgård nästa sommar. Tänk att dricka kaffe på sin egna uppfart, entré el liknande. Käka frulle i solen på framsidan av huset, nice! 


Förresten så måste jag berätta om när vi gick från stan häromdagen. John försökte berätta nått, vad det nu var. När jag hela tiden tappade fokus och pekade på diverse buskar/träd/bär efter vägen och utropade diverse glädjetjut. Då blev han lite tokig på mig och kanske förstod hur svårt det faktiskt är för mig, att gå ut på en promenad utan att bli avbruten konstant. Jag kan gå 2 meter och hitta nått vackert!


Är det HSP eller vad?!

Löv it!!

#svensksommar #sommar2015 #slängdigiväggen2014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar