fredag 6 mars 2015

Totalflippa

Jag säger då det. Idag var mäklaren här och värderade lägenheten (på nytt) efter alla våra renoveringar. Mini charmade mäklaren och mäklaren charmade mig.
Hon tyckte nämligen att: "Du har ju inte gått upp nått i vikt, du har ju bara en kula!" 
Naaaw... värsta snällt sagt eller värsta säljknepet, vad vet jag.

Lite gladare blev jag dock, då jag igår totalflippade på allt, men droppen var nog att jag inte längre kan ha mina skor.  Hade tänkt gå ut och gå lite i solen, typ runt kvarteret i alla fall... men jag gav upp när jag inte kunde klämma ner fötterna i ETT endaste par skor. Kan ju inte gå ut med tofflor så här års! MORR! DET var droppen!!!
Så nu har jag beställt lite skor från Mamma som lyckligtvis har lite större fötter än jag.

Mäklarens besked var ju glädjande förresten. Mycket positivt. Väntar nu ivrigt på att sambon ska komma hem så att jag får se hans ansiktsuttryck när jag berättar domen. Inte för att vi ska sälja i dagsläget, men vi vill ju veta vart vi ligger nu då "allt" är gjort här hemma.


Nu blir det finmiddag! Det finns alltid nått att fira.


Förrätter på brukas fat är sååå snyggt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar