lördag 21 mars 2015

Allt

En bild säger mer än allt just nu...


Vår Wince har kommit till världen! (på bilden är han 2dagar)
Efter flera dagars "latensfas" så bestämde han sig för att titta ut. 2015-03-14 ett alldeles eget datum! Klockan 22.42 stod vår värld still och lyckan var total när guldklimpen (på 3322g och 48cm) lades på mitt bröst.

Mycket hände innan dess förra veckan, men det mesta är för mig en stor dimma. Min Prins har fått berätta i efterhand vad som hände, vilka dagar osv då jag blandar ihop allt eller inte minns alls vissa bitar. Jag kan även läsa sms som jag har skickat till folk och min dagbok i gravidappen för att komma ihåg bättre. Rätt tokigt! Men så var det. Kanske jag skriver en sammanfattning när tid finns.

Just nu försöker vi lära känna varandra och komma in i alla rutiner. 
Det är inte klokt vad jag älskar denna lilla människa.


Vårt mirakel.
Den segrande.
Wincent.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar