måndag 9 mars 2015

Till dig W

Detta inlägg går direkt till vår bebis som bufflar på i min mage. (Så om ni inte vill läsa så är det ok.)



Käre W!

Idag fyller din faster år och imorgon fyller jag, din Mam, år. Det betyder alltså att vill du ha ett lite mera "eget" datum så bör du vänta i någon dag. 

Den 13:e åker din mormor på solsemester så om du vill hålla traditionen att hennes barnbarn kommer till världen när hon är bortrest så har du då ca 1v på dig. Under den veckan fyller din kusin 4år den 15:e och din mormor 54år den 17:e.

Din käre far hälsar också, att han just nu är en enorm smittohärd, då han har fått en sån dära "manlig förkylning". Du kommer förstå när du blir äldre hur illa det är när ni killar blir sjuka. Som din Mam är jag mer orolig för RS viruset ifall du skulle komma ut precis nu.


Jag ville bara berätta om allt som händer här ute så du själv får välja när det känns bäst att lämna den trygga magen. Det är ju helt upp till dig såklart. Vi vill ju att du ska vara frisk och må så bra som möjligt.

Det finns många vuxna, barn och diverse pälsbollar som bara väntar på att få träffa dig, ska du veta. 

Jag och din Pappa är så glada över att vi snart ska få träffa dig, och vi kommer ge dig all värme och kärlek du kan tänka dig från sekunden då du kommer ut. Vilken dag du än väljer att anlända.


Vi ses snart!
❤️ Mam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar