lördag 7 mars 2015

Födelsedag

Ja, tydligen så är det 33 man ska fylla. Har redan blivit firad i två dagar och då fyller jag inte föräns på tisdag.

Först ut var ju Granbergaborna. Mycket trevligt!


Idag kom Mam, Janne och min gudson Eddy. Bjöd på paj igen då det känns dumt att ändra ett vinnande koncept. Och dessutom är den ju lågkolhydratsanpassad och fungerar till alla.


Efterrätt blev vitkladdkaka (med blåbär och nötter i) och grädde med blåbärs/jordgubbssås till. MUMS!

Fick så himla fina franska tulpaner. Och ett LCFH startkit mm.

Dagens överraskning kom från tjejerna på Blomsterverkstan' och Nya Rum i Sala. Värsta gulligt av dem, jag blev alldeles rörd. Och glad. Så fina blommor! 


Stort tack!

Att vara florist och få blommor är helt fantastiskt. Att få flowers som preggoflorist med blomabstinens är ett snäpp värre. Det blir liksom "HSP all over the place". 

Och vet ni vad?!?! Min underbara Mam kom med FYRA par skor till mig. Fattar ni?! Så nu kan jag lämna lägenheten om andan skulle falla på. Grejt!

Tjing! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar