torsdag 1 januari 2015

Nyårsafton

Det blir ju aldrig som man tänkt. Men i år var mitt mål att "någon annan" skulle ordna upp denna afton. Haha! Vilket skämt! 
In i det sista hörde folk av sig till oss i förhoppning att "det skulle hända nått på 10:an".

Nåja, det blev en splittrad kväll. Vårt vanliga gäng var på helt olika platser, på grund av olika livssituationer.

Men nog fick vi en lyxig middag allt, vilket enligt mig är det viktigaste på nyårs. Följt av att man ska hålla TYST och LYSSNA på "ring klocka ring" kl 23.55-? Såklart!

Förrätt: Avokadoräkröra. Kock: Jag


Varmrätt: Oxfilé mm. Kock: Cabo

Efterrätt: Vit chokladmousse hittepå. Kock: Jag


Mumsfillibabba!!


Sen drog vi till killgänget och firade 12-slaget.


Kvällen blev lugn. Många fina kommentarer till discokulan som värmde mitt hjärta. 


Ingen flippade och vi var hemma runt 02.00 vad jag minns. Lugnt och städat! Löv it! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar