måndag 26 januari 2015

Köksrenovering 3.0

Idag började bygget! Kl 7.30 sas det, men byggkillarna var här strax efter 7. Gomorron liksom (-:

Vid 8.00 såg det ut såhär:


Efter det blev jag upphämtad av en vän och fick följa med hem till henne och umgås lite. Helt fantastiskt att få hemlagad mat serverad, och cappucino på det. Mums! Mycket trevligt att hinna sitta och prata om allt och inget.
På eftermiddagen fick jag skjuts hem igen och då såg köket ut såhär:


Galet va fort det går. Men jag kan tänka mig att det är de små detaljerna och diverse elarbeten som kommer ta mer tid. Men bra blir det!
Och så kommer man fram i lägenheten också, (utan problem) bara en sån sak är ju lyxigt. Speciellt då det har varit hinderbana den senaste tiden. Och ni kan ju förstå hur bra det går för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar