måndag 3 december 2012

Vill du bli kuckelurig?

 Ja, herregudars så trött man kan vara. Kan inte förstå varför?!? Har varit helt nockad en tid nu på kvällarna.. eller ja runt 16 och framåt är jag så trött så jag inte vet vad jag heter och ögonen svider. Ser ju inte klok ut!!! *morr* Jag som ska jobba och allt :-)

Har ju gjort en hel del de senaste dagarna, istället för att råplugga dvs. Klarade ju min muntliga examination i fredags, även fast tekniken krånglade. Fick ett B på hela kursen (Administration), vilken jag är supernöjd med då jag hade satsat på ett C. Skönt att ha jobbat in (tog 2v istället för 5v) första kursen så jag slipper tänka på prov och annat när jag ska jobba inför julen. Kanske är därför jag är så trött!?!?

*Har varit på IKEAs julbord med min prins, det var väl ok för att kosta 99:-
*Har även städat, *toktvättat och *julpyntat hela lägenheten i helgen. Lika bra så slipper jag det sen, det är ju så mysigt!!!




*Var på julmarknad också på Vallby. Det var kallt som tusan men mysigt att gå där och få lite julstämning.




Mini älskar julgranen och klapparna... LÄS PRESENTSNÖRENA!!!!

*Har bakat morotsbröd också :-)

Vill ni ha en god snaps till julen så rekommenderar jag denna:

Vanilj och Citronsnaps!! Mumsfillibabba för de som vill bli kuckeluriga. Man tar sprit, tex brännvin special, och lägger i en vaniljstång (delad), och det gula på skalet från en citron + lite socker. Låt stå 1v sen häller man av allt jox och vippps så är den klar! Jag gjorde min till midsommar så vi har kvar sedan dess... den fungerar till alla årstider. Exakt recept kan ni få om ni hör av er till lilla mig.

Tack och godnatt säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar