tisdag 11 december 2012

Black is the shit?

Igår mådde jag URK! Inge skoj alls :-(  Men efter lite mera sömn så kändes det bättre på alla sätt.
Nuff said about that!

Idag har jag fixat luggen och köpt färg som ska i håret så småningom. Har flörtat med Val som får agera frisör i helgen.
Gick på stan och "råkade" gå in på BikBok som hade 30% på allt svart idag. Tänkte att det skulle vara bra att hitta någon gosig tröja att jobba i... men guess what!?! Hittade wawawaooo skor :-) Sånadära som jag önskade mig i julklapp, nästan. Så nu har jag köpt dem!
De är skyhöga och bekväma att gå i = toppenskor! + att jag blir lagom lång för att kyssa prinsen *tihi*
 
Såklart lurade hon (säljaren) på mig en tröja också:-)
 
Aja.. 99 spänn fick den vara värd och den var ju ändå svart :P Perfekt!
 
 
Efter att ha gått på stan halva dagen och varit på väg hem för 3:e gången (glömde massa saker) så ringde Val och vi tog en lunch på stan. Mycket trevligt med spontan-date!
 
 
När jag kom hem så inventerade jag bland mina tröjor och la alla svarta i en egen hög. DÅ insåg jag att jag kanske har svarta tröjor så det räcker redan :-) Skönt det då.
 
 
Nu har jag unnat mig själv en manicure och en pedicure och ska slöa på soffan resten av kvällen. Är lite trött i mössan som vanligt, dumma "Höst-tabletter" som inte verkar.
 
 
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar