onsdag 26 augusti 2015

De du!

NAtt vara mammaledig innebär ju inte att man är speciellt "ledig". Jag har till exempel kommit på att man får göra iskaffe eftersom det sällan är så att jag hinner dricka varmt kaffe. Perfekt!


Har en hel hög med tidningar och IKEA-katalogen, som jag inte hunnit gå igenom. Det hör ju till ovanligheten att IKEA katalogen ligger oläst mer än nån timme..
Nåja, ingen fara på taket. Jag hinner kanske dricka mitt iskaffe nu och bläddra lite i nån tidning. Vem vet?!?
Innan busplutten vaknar...


Förresten så vill jag ge er (ni som tror att allt är så perfekt jämt här hemma) en bild. Idag har jag, dock medvetet, bäddat med  blått och rosa i sängen. Totalt missmatchat. Så icke "mig". Men jag skiter i det. Hittade inget vettigt så jag tänkte, jag provar nått nytt! Yeah! Sug på den ni!


Tjing!
Nu vaknade W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar