måndag 7 september 2015

Ja vaaaaannnn!

Idag har jag gått överstyr i köket, igen. Det blev 2st kesobröd, en nektarinkaka och en mugcake med hallon. 


Har inte hunnit att smakat nektarinkakan men allt annat var mums, och LCHF såklart.

Jag har hamnat i ett läge där jag äter typ 90% bra och 10% "fusk". Jag liksom väljer mina kollisar och sockerkickar. Blir jag bjuden på mat så funkar det om det skulle vara lite mjöl i såsen tex. Det underlättar massor då det inte är speciellt skoj att gå hungrig eller få sjukt ont i magen. 

Nåja, idag började jag läsa "Matkärlek" .. Äntligen! Har ju "bildläst" recepten och gjort nektarinkakan från just den tidningen idag. Men när jag läser så ser jag att JAG har vunnit!!! Gaaaaah!


Jag blev så glad att jag studsade och kvittrade i flera minuter!!
Bok eller böcker?!? Vet inte men även 3st kokosolje burkar! Lycka! Fy så skoj! 

Nu vräker regnet ner, W vilar, J spelar dator och idol börjar snart. Perfekt för att smaka nektarinkakan då kanske?!?

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar