måndag 23 februari 2015

Spikar

Idag när jag gick till BM så tycker jag att vädergudarna var liiite väl hårda. Spik-regns-snöflingor och 9m/s blåst.. 

Inte snällt när man som gravid ska stappla iväg i sjuttioelva kläder och har en vinterjacka som inte går att stänga. Morr på den. Nog är det för tidigt för våren att komma, det förstår jag, men hallå?! What's up with the wind liksom..

Nåja, allt var bra med W som vägrade ligga still när hjärtljudet skulle tas. Mitt blodtryck är fortfarande för högt men stabilt ändå. 


Nog växer han allt, och jag med. Det är verkligen tungt nu! Jag har sagt det förut, men nu ÄR det verkligen jättetungt att ha denna stora kropp. Magen är mysig men nog känns det som att allt annat fallerar. 

Kanske ska göra som Mini, relaxa lite?

 
Söta fröken uppochner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar