söndag 10 november 2013

Julrensning.nu

Jag går "nuts". Hur mycket skit kan det finnas i ett källarförråd?!? 

Idag rensar jag ut bland julsakerna. Skönt! Hoppas bara de kan få nya hem, alla tomtar och troll :-) 

Byter och säljer saker! Perfekt att byta bort saker och så får man nått man hellre vill ha. Tex ägg och bacon :-)

Detta är ett exempel på vad jag har hittat: 


Alltså, vem har sånt här hänger uppe nuförtiden?! Inget ont menat men jag har inte plats eller rätt stil för dessa. 

Så är det med det!

Imorn börjar jag jobba, woooopeliwoooop. Ska bli så skoj att komma igång! Spännande också såklart då man inte riktigt vet vad som väntar. 



Ni har väl förresten koll på: www.gissabutiken.se


Just ja, det är Farsdag idag. Mamma var så snäll och tände ett ljus på graven när hon ändå var i huddunge.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar