fredag 1 november 2013

Gött mos med extrajobb

Har jobbat nu i 2 dagar. Värsta skoj att bli inringd och få jobba med tjejerna på Blomsterverkstan. Full rulle och många timmar. Phu.. känns i kroppen/ryggen/huvudet :-)
Jag är ju inte van att jobba, det märks direkt. Huvudet blir liksom fullproppat med priser/idéer/varor/blommor och nya intryck i största allmänhet. Och det märks så väl efter 11h jobb, om man jämför med hur "huvudet" känns efter en dag här hemma. Gött mos att få känna mig "behövd" och "uppskattad". Nice! 


Min underbara Mam tittade in med en goodiebag till mig på jobbet. Värsta snällt ju! 


Den innehöll en LCHF tidning, balansband, nyponmjöl och GODIS?!? WTF!!! Tänkte och sa: "men fy så taskigt", men då berättade hon att det var nötter UNDER godisarna. Lurefax till Mam man har! Bästa ❤️

Fick även låna en LCHF-bok av en av mina bästa coacher ;-) Stort tack! Det blir min helgläsning. Det är verkligen toppen att byta recept och idéer. 

Blev sååå lycklig när jag sprang på ett helt ställ med LCHF grejer på den lilla ICA butiken. Toppen! Lördagslyx kanske?!? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar