torsdag 14 januari 2010

Tulpanens dag 15/1


Imorgon är det tulpanensdag! Det firas väl inte så mycket, men det kommer delas ut tulpaner på stan har jag hört... ca 10 000st i olika städer i vårt avlånga land. Vi i butiken kommer ha något bra erbjudande på tulpaner, men som sagt, vem vet att denna dag finns?? Det är ju som kladdkakansdag, eller bullensdag... Man vet att de finns men har ingen aning om NÄR.

Har haft konstigt tryckande huvudvärk i någon dag. Känns inte så skoj.. det släpper ju inte. Nu har jag tagit 2 alvedon och kommer gå och sova. OCH HOPPAS ATT JAG KOMMER SOVA!! Kanske lägger mig på min underbara matta för att se om det hjälper. Pratade om sömn på KBT:n denna veckan...

Försöker hålla modet uppe men det är så j*vla trist att vara bra typ bara 1 vecka (och kunna/vilja/orka träna, vara social mm mm) och sedan blir det något "problem" igen... TRÖTTSAMT. *gigantiskt MORR*. Ogillar att vara klen/vekling/sjukling, det är liksom inte jag :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar