söndag 31 januari 2010

Ledig helg...

..ja dock utan prinsen. Men nästa helg är allt sig likt igen!


Har sen sist fått ta av mig EKG:t. Det var en befrielse när man fick vara utan alla sladdarna. Fick ju byta elektroderna och (håll i hatten) DUSCHA 2ggr under perioden då jag hade dem. Kliade och gjorde allmänt as-ont ärligt talat. Så här såg jag ut:

Jag har varit på min näst sista KBT och även varit hos min jobbcoach. Arbetsförmedlingen har jag också hunnit med... men alla dessa papper som ska läsas! *phu* Har kommit en bit i alla fall.

Var även på föredrag om Securitas här om dagen och det var verkligen intressant. Så nu är det bara att sätta igång med CV och visa alla där ute vem jag är.

Träningen har jag kört igång med and I like it!!! This is me!!! Tränade även igår lördag vilket kändes enormt nyttigt!! Detox och beach 2010 here I come!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar