måndag 7 mars 2016

Yeah

Här vare extra! Extra mycket med snö!!! Wooop woooop!


Nä, nu när till och med jag tycker att vintern kan ge sig.. Eftersom att den aldrig kom för att stanna.. Nä då möts man av en helsikes mycket (perfekt) tösnö på morgonen. Grejt!

Att ploga sig fram med vagnen är inte lätt. Speciellt då man inte är friskus nog att orka ta i. Tur det var plogat på 75% av gångbanorna ner till stan då jag skulle träffa min bästa idag. Vi hade massor att prata om då vi inte setts på flera månader men tiden var knapp. W skötte sig bra. Satt mest och kastade ner alla sina grejjor på marken och underhöll oss och även andra cafégäster.
Största äventyret vi har gjort på 1v nu. Phu.

Men huvva vilken hosta jag fick nu. Den ger sig ju inte. Åh den dära cocillianan törs jag knappt ta då jag yrade så här om natten. Har gått från 7,5ml till 2,5 för att undvika tokigheter. Hoppas hoppas att jag kan jobba imorn. Vore riktigt kul ju.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar