onsdag 16 mars 2016

Va saru?

Är inne på 3:e, snart 4:e veckan som okry. Nu har det satt sig på öronen så jag hör konstigt.
Inte kul!

Har liksom glömt hur det är att vara pigg och orka göra saker. Fick tillsägelse idag att ta det lugnt.. Haha! Funkar ju när W sover i alla fall. Som typ nu. Sitter ute i solen och njuter av ca25graders värme. 


I helgen blev jag firad igen. Fick välja middag både fredag och lördag. På fredagen valde jag grillat. Så min man gjorde en superfin middag med toast Skagen och grejjor.



På lördagen kom C hit och ville laga mat. Då fick jag bestämma och valde såklart oxfilé. Fint skareva! Mums!
Kände mig skapligt bortskämd.


Sen var det kalas på söndagen och jag blev firad igen, även om kalaset var för Wincents skull.
Vi kände oss så glada att vår släkt o familj ville komma och gratta vår plutt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar