lördag 15 mars 2014

Lång vecka

"Glömde" uppdatera ER om min birthday. Firades ju av familjen redan den 9:e. 


Trevligt att träffas, det blir för sällan. Fick massa fina blommor och presenter. Helt galet att de nära vill uppvakta lilla mig på min (rätt så ojämna) dag. 

Jobbade ju på min födelsedag men slutade vid 16. Brorsan kom förbi och grillade med oss och jag fick presenter av min prins. Även på jobbet blev jag firad.

Resten av veckan har gått åt till att jobba och ta de lugnt. Är inte i form och är dödstrött efter jobbet. Huvudet sprängs känns det som. Så jag vilar så fort jag kan, fast jag är urdålig på det. "Ska bara" städa-tvätta-fixa Mini-kolla FB/insta/blogga-sortera papper-måla naglarna osv osv. 
Men när jag inte mår top notch så struntar jag i allt.

Har börjat lägga ifrån mig mobilen i hallen när jag kommer hem för att minska "internethetsen". Tv:n är mer avstängd också. Fick bland annat en bok av J, så den läser jag istället för att slökolla tv eller googla. 

Mitt huvud behöver lite lugn och ro helt enkelt, och det känns redan bättre. Därav har jag inte uppdaterat bloggen så ofta på senare tid, men då förstår ni ju också varför. 

Kul att Sanna vann förresten, men I told u so!!! Uuuundooooo....

Ciao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar