söndag 16 mars 2014

Fixa lite

Var på stan med en av mina närmsta vänner. Då köpte jag denna (läs: fick jag av min sambo i present) Råkade liksom springa på den när jag hjälpte min väninna att leta barnkläder. Jaa jag kan handla på barnavd än fast jag är vuxen. Storlek 164-170cl är toppen!



Det är lite lusigt att min ena närmsta vän bor granne med mig. Och min andra käraste vän bor ca tusen mil bort, minst. Körde skypedate idag nämligen med henne, samtidigt som jag tog en svinkall promme i vårsolen, 3 grader och storm. Mysigt sällskap! Boost gånger 2.

Har uppdaterat köket lite då jag tycker golvet är så fult. 

Det löser ju inte "vivillgöraomhelaköket"-projektet men det skjuter upp renoveringen lite. Och Mini verkar gilla det då hon gick "nuts" på mattorna, ålade sig och var allmänt speedad. Toppen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar