måndag 9 maj 2011

Visdomen!

Jahapp då har den första av änsålänge 2 visdomständer åkt ut. Trodde helt ärligt att jag skulle svimma när jag kom till tandläkaren, men de var så snälla och gulliga. Team Viveka :-) Det läskigaste var ju sprutan, helt klart...urk. Men inget gjorde speciellt ont Och allt gick så fort att jag inte förstod ett skvatt. Sen säger hon:
- Ska vi ta ut den andra på en gång?
Whaaat?? Big no no... tänkte jag då. Men när hon såg hur blek/omtöcknad jag var så tyckte hon att vi sparar den till en annan gång efterson jag inte har nå problem med den.
Huvva huvva, nu är det bara att vänta och se hur det känns när bedövningen är borta.

Gick förbi jobbet och vilade mig lite och sa hej till tjejerna. De var lika glada att se mig som jag att se dem. Men de tyckte nog också att jag såg lite blek ut :-)

Grymt fint väder ute, men jag känner inte för att gå ut just nu.. det tog på krafterna vill jag lova.
Tänk att man ska oroa sig så mycket i onödan, det gick ju hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar