måndag 23 maj 2011

Ledighet!

Jahapp då var 2 lediga dagar över. Har dock hunnit med en hel del.






Sov bort lördagskvällen och kollade pirates halva natten ;-)



Sen på söndagen tog jag tåget till sala och mamma mötte upp mig på stationen. Jag älskar att åka tåg, men det var ju för att John hade bilen som jag valde tåget. Vi kanske borde köpa en till bil!?! Väl i sala käkade vi lunch och sen åkte mam och jag till huddunge. Där blev det fika, kolla på hundvalpar, hälsa på alla och inte mist säga hej till Eddy. Han är ju så lite, men väldigt söt. Fast det är läskigt att hålla i honom ;-) ca 3000g väger han nu så han börjar bli lite mera som en "normal" bebis.
Här på bilden är Eddy och Viktoria, när de är på bb. DÅ var han ännu mindre..





Idag sov jag till ca 9 och sen röjde jag runt här hemma. Trivs inte när det är rörigt liksom och grejjor som "måste"/"bord" göras. Vek undan kläder, städade och moppad golv. Plockade blommorna på balkongen och fixade lite här och där. Kändes skönt när det var klart!






Tog cykeln till mina vänner och hade terapi där. Mycket trevligt och skoj att känna sig uppskattad. ;-)






Efter att nästan ha blåstbort så blev det fika på IKEA med Val. Trevligt!






Nu blir det en lugn kväll här hemma eftersom det blir jobb imorgon. Det är ju trots allt måndag idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar