lördag 18 december 2010

Hej och hopp!
Ja jag vet att jag skrev igår men jag tänkte bara överraska er:P
Kom på att jag pyntade mitt skåp på jobbet med en "tassel" eller tofs som vi säger här i sverige. Den är ju dessutom i guld :-) Den fick hänga där för att pynta fika rummet lite. Man kanske kan ha den som örhänge till nyårs?
Vad händer på nyårs?!?!? Man blir ju knäpp... John och jag skulle gärna fira på Varda men icke.. får se vad som blir istället. Eftersom ALLA andra nära och kära vi har flyr stan/sverige eller jobbar. *morr*
Aja det är ju ett tag kvar men som sagt så räknar jag inte kommande vecka i mitt liv så då är det ju bara en vecka kvar till nyårs *doh*.
Förövrigt så känner jag just nu hur urbota usel jag är som vän, och det känns inte helt ok. :-(
Snart blir det middag hos mam, ska bli gott och trevligt.
Gucci hälsar också han ligger i knät.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar