fredag 17 december 2010

Då har man fixat och donat i princip sen man kom hem från jobbet. Har väl kommit in i tolfte andningen eller nått för pigg är man ju inte. Jobbar och jobbar och i natt blev det ju inte så mycket sömn heller.
Förstår att killarna tycker det är skoj med projektor och grejjor men lite eftertänksamhet borde det ju finnas:-)

Har haft 63 leveranser idag enligt portalen så det var ju rätt så galet många med tanke på att det är en hel jäkla vecka kvar till julen. Hörde faktiskt "någon" säga att den hatar julen. Tåls att fundera på... Ska man verkligen hata julen??? Det lät inge bra, jag säger inte att jag varken höll med denne någon eller inte men men....

Fick någorlunda ordning och reda på alla lappar innan jag gick hem men på söndag smäller det. Det är tokigt mycket ordrar/blommorgram till måndag ännufler till tisdag och ännufler till onsdag och.. jag ni förstår. Var det någon som sa att vi hade ca 200 leveranser dagen innan julafon förra året!??!!

Huvva, bara att försöka ta vara på min underbara lediga dag imorgon!

Ska soooooovaaa!! Hoppas verkligen att jag kan sova länge och gott. Sen ska jag till Jojo och fika, ska blir trevligt då vi ses för sällan. Konstigt nog, fast vi bor så nära varnadra.. Efter det blir det till att fara till Sala och njuta av en middag hos mam.. det ser jag verkligen fram emot...

Shit nu kom Gucci och la sig på tangenterna.. inte lätt att skriva då!

Hörs då!!! Gott nytt jul om jag inte har tid att skriva innan dess... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar