tisdag 16 juni 2015

Återfall

Ja, idag tar jag ett återfall. Är så trött och motivationen är totalt bortblåst. 


Blev en gokaffe, cappucino, och några godisar. DET var längesedan. Jag som druckit svart kaffe i flera veckor och inte en enda godis.

Nåja! Vet inte vad jag ska skylla på förutom att det är så bara. Just live with it liksom.

Det är något rörigt här hemma då vi förbereder inför visning, men också loppiset. Just nu är det projekt röjning, men jag hinner inte så långt själv om dagarna. 


Vi kom nån meter in i förrådet i söndags tack vare att vi var båda två som röjjde/vaggade W. Vissa saker har ju faktiskt stått där nere sedan vi flyttade in, vilket är 8 år sedan!!! Ojojoj! Men allt måste kollas igenom, sparas/slängas/säljas. Vi kanske har typ 18 kartonger kvar och en massa annat bröte. Lite roligt är det ju ändå, man hittar en del guldkorn som gömt sig.

Här får ni en sovande duckface Wince:

Tack å god natt! Haha, jag borde passa på att sova nu när W vilar. Men det är svårt. Snart ska vi iväg på vår första föräldrargruppsträff. 

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar