måndag 10 november 2014

Överkörd

Idag var ingen toppendag. Kände mig helt slut när jag vaknade. Konstigt.
Allt gick i slowmotion och det var jobbigt att stå och gå. Phu!

Tur nog har jag (väldigt ofta) privatchaufförer, nuför tiden. Guld värt och stort tack till dig B.
Prinsen är också guld värd men han får allt hämta mig annars får han cykla hela vintern.

På lunchen blev jag yr och mådde illa, idag igen. Det ska inte vara lätt att vara gravid inte. Normalt sett så älskar jag mitt nya jag, men när jag mår såhär konstigt så tänker jag bara: "vila, sova, horisontellt läge, hem ljuva hem". Och "måtte allt vara bra med krabaten där inne". Det är svårt att tänka på annat.

Så när jag kom hem blev det p-nap på gästsängen. (För det är där vi hänger, så ofta vi kan, hela familjen. Gästrummet är vårt favvorum.) Efter en stunds vila så mådde jag sååå mycket bättre. Gött!

Hoppas resten av veckan blir "lättare" då det stundar julskyltning på jobbet mm mm.
 Vågar inte tänka på att det kommer en jul snart. Tur att jag ska till en sjukgymnast i veckan då ryggen inte är ok.
Grejt! 


Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar