söndag 16 november 2014

Efter åtta

Goooomorrron gomorron!!!


Kör lite frullemys. After eighten kanske får vänta tills eftermiddags kaffet, även om klockan faktiskt redan är efter åtta ;-)

Krabatens första kläder har vi köpt. 


Eller vi kanske glömde ett par byxor men kom igen?! Vi är ju nybörjare på det här. Vi lär oss hela tiden. Bodyn fick vi via Babyboxen och valde ut på Kappahl, värsta snällt. 
Vi ogillar ju babyrosa/blått så detta passade familjen bättre. Färg för skjutton!!! 

Mini ville gärna prova, så hon fick gå mannekäng här hemma. Hon är väl för söt?!? 

Jag verkligen hatar babyblått förresten.. Kanske jag kommer ändra mig i framtiden men men har aldrig gillat plain blue. Babyrosa funkar, på en kille, tycker jag. Det blir liksom för gulliggull på en tjej. Helt ok om man blandar färger, så inte allt är rosa tex. Tänk ceriserosa och orange! Såå snyggt.. Kanske lite svart eller grönt till det, klart!

Nä nu babblar jag om allt och inget igen. Sorry, bryter av med en mamapic aka magfie. (preggoselfie)


Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar